Dobrze kochani na początek :WITAM WAS NA MOIM BLOGU !!!♥♥♥



O czym będzie mój blog ?
Okej... Więc tak.
Blog będzie o < modzie > - ponieważ to moja pasja i nie tylko, zajmuję się tym na co dzień ...
Wybieranie stroju ... DYLEMAT dziewczyn :P Dlatego pomogę wam w codziennych trudnościach ♥
POKAŻE stroje ... JAK się ubierać ... CO najlepiej wybrać ....JAK wyglądać dobrze w 5 minut ?

_________________________ITP___________________________

O MNIE ...
Jestem Kornelia :)
Uwielbiam modę ♥ WYBIERANIE STROJU ,DOPASOWANIE STROJU , DOBRY WYGLĄD
(Pomogę)
Wszystko związane z Makijażem , Modą ,Fryzurą to sama przyjemność !
Oprócz mody interesuje mnie:
ŚPIEW , TANIEC, AKROBACTWO , MODELING , AKTORSTWO, PROJEKTOWANIE
Mam osiągniecia.......
MAM 14 LAT UWIELBIAM SIĘ ŚMIAĆ :p




POZDRAWIAM WAAS I OCZEKUJCIE NA NOWY POST ♥ 






Komentarze

Popularne posty