_________Witajcie w WALENTYNKOWYM POŚCIE <3 ________
W dzisiejszym poście pokaże Wam moją WALENTYNKOWĄ STYLIZACJĘ .


                _______________ A WIĘC ZACZYNAJMY ______________


Na początek zaprezentuje Wam stylizacje :   

                                         SŁODKI TREND


-Bluzka jest koloru Pudrowego różu              
-Spódniczka szara 

FIRMA: BERSHKA 

Tym razem do stylizacji dodałam inną bluzkę : 

CZARNY LOOK


 



- Bluzka czarna z ozdobnym dołem
-Spódniczka szara 


FIRMA BERSHKA

Tutaj wybrałam 2 podstawy do makijażu szminka o kolorze brązu nr: 360

Szminka : SOFT ROUGE LIPSTICK
Kolor: DOUBLE MACCHIATO

FIRMA: MANHATTAN

 Bardzo ładnie pasuje dodaje stylizacji ~PAZURA~
Odcieniem można dobrze kontrastować oraz zmieniać
kolor w zależności od nadania na usta szminki .



Dziękuję za zobaczenie mojego najnowszego posta <3 

ŻYCZĘ WAM UDANYCH WALENTYNEK <33

Komentarze

Popularne posty